suck..

Du vet vem du är.. 
Att det ska vara så svårt att glömma..jag vill inte komma ihåg allt skit som du gjorde mot mig..jag vill inte komma ihåg allt som hände då..jag vill inte minnas hur svag jag var..jag vill inte minnas hur jobbigt allting var..jag vill inte minnas hur mycket som låg på mina axlar. 

Jag vill glömma dig..jag vill önska att jag aldrig hade träffat dig 

Men hade jag aldrig träffat dig..hade jag varit den jag var idag? 

Hade jag träffat en person som jag vill spendera resten av mitt liv med..
Hade hade jag trott mig på mig själv att jag skulle ha ett förhållande som höll i över 6 år? 

hade jag trott på mig själv om jag sagt att det hade varit enkelt? 

fine..mycket av det som händer har en mening med livet..men måste jag fortfarande minnas? 
 jag vill inte minnas dig..
jag vill inte veta hur du ser ut..
jag vill aldrig någonsin i mitt liv ha en relation med dig. 
Att en person kan ha så skev syn på hur ett sunt förhållande ser ut ..det kan jag aldrig förstår.. hur svårt är det att förklara vad man är ute efter..vad man vill ha 

Du är en bebis som får exakt som du vill ha..du är en bortskämd liten idiot..Får du inte som du vill så går hela världen under..ALLA SKA GÅ EFTER DIG... ingen får någonsin leva ett liv för sig själv utan alla ska buga för dig efter som alla ska följa dig..
När någon går emot dig så blir du bara sne..o då vill du sitta i ett hörn o gråta..
Aldrig träffat någon som är som en mansbäbis som du är..din mamma är din gud o alla ska avguda henne..man är som en slav för dig..och av dig får man belöningar..man ska vara värd att ha dig..som att du är någon jävla kung..ingen jävel vågar någonsin sätta ner foten mot dig för du kan inte hantera det. du är som en jävla brud som har pms dygnet runt. 
 
Hoppas jag aldrig får se dig igen..ruttna idiot
 
 

Kommentera här: