happflapp

 
Vet inte längre hur jag ska fungera i vardagen. Alltid nytt skit som händer..man får aldrig känna att nu är äntligen allting klart. Kommer bara mer och mer och mer. hade aldrig kunnat drömma om att allting skulle varit såhär jobbigt. Folk tror att man är en idiot.  Att man inte fattar ett skit..Att man är efterbliven. Känns som att man börjar om på nytt hela tiden.  Men jag lär mig hela tiden nya saker inom livet. Hur man hanterar allting. Man tror att man kan allting men sen så kommer det nytt hela. Det jag hoppas på nu är att jag kan få ett jobb så jag kan få en distration från livet. För nu blir allting på repeat. 
Jag tror att jag är konstant stressad. Jag blir stressad när jag inte vet hur jag ska hantera allting. Känns som att jag aldrig kan få varva ner. Jag vet att jag alltid har en person vid min sida men det är så svårt när inte personen är exakt vid min sida. Sen kommer nya saker där.  Hur ska vi göra nu och med vad. Gått så lång tid att man borde flytta ihop med varandra.  Men vart ska vara vi vara och hur ska vårat hus se ut? Vill vi bo i ett hus eller radhus.  Va händer sen då när vi ska ta över ett annat hus.  ska vi bo där? 
Känner just nu att jag hellre bor i en större lägenhet.  Men ja kan inte vara skriven på ställen samtidigt, ska man då hyra ut? Hur gör man då.  Vlll man verkligen bo i en större lägenhet. Jag vet ingenting längre. Jag vet inte hur jag ska sortera upp mitt liv.
 
aja..har fastnat för den här 
 
 

Kommentera här: