Jag vet inte längre

Jag vet inte längre hur jag ska hantera livet. 
Förut så hade jag alltid koll ish men jag visste åtminstånde vad jag skulle göra.
Nu vet jag inte riktigt. Tycker ändå att jag har ganska bra kontroll men vet fortfarande inte hur exakt man ska hantera livet. Det händer så mycket och jag vet inte hur man ska lägga upp allting. Det jag vet är att man inte kan tänka på exakt allt för då går man in i väggen
 
Det upplevde jag delux förut. 
Jag är en person som gärna har flera bollar i luften för det är kul. 
Men ibland så tar det stopp och man känner hur överbeslastad man känner sig. 
 
När jag tog in exakt allting som hände. hade korten på båda borden och försökte spela för att vinna. 
Eller något i den stilen. 
Så gick jag in i väggen vilket slog väldigt hårt. 
Jag fick en hemsk yrsel och allting gick neråt. 
Men samtiidgt är det bra o vet vad som händer för då vet man att det inte är värt att fortsätta utan att ta det lungt. nu så låter jag saker hända och jag gör det jag måste men jag går inte runt och tänker på det utan jag tänker på det som faktisk är viktigt. även om det nu jag borde tänka på också är viktigt så kan jag inte göra så mot mig själv.  det gör nog också att jag fokuserar bättre och kan prestera . 
 
Sen förstår jag mig inte på personer.  Hur kan man vara så rutten och samtidigt spela snäll utåt
make no sene. 
 

Kommentera här: